Ny blogg

Har funderat länge redan att börja skriva blogg och tänkte ta itu med det nu. Bloggen kommer att handla om mitt liv, och mest om mina tankar kring min ätstörning (anorexi&bulimi), så blir knappast någon super positiv blogg... Vill bli frisk men just nu är det viktigast att bli smal igen, så låter ätstörningen vinna för en tid.
 
Så där kort om mej: Började träna och banta från normalvikt 61kg hösten 2012, vilket ledde till anorexi och var som minst 42kg i juni 2014, varefter anorexin blev builimi och jag gick upp 20kg på 2 månader. Nu är jag alltså 62kg, fastnat i bulimi helvetet och slutat studera för att jag inte vågar träffa mina vänner pga mitt utseende. Sounds fun right?
 
Har nu som mål att gå ner iaf 15kg, och så snabbt som möjligt såklart så att jag vågar gå ut bland människor igen. Kommer att lägga lite före och efter bilder senare för dom som vill se... Men nu är det dags att dieta igen, skriver om det i nästa inlägg!
 
Ha det bra, puss!
 
-K



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0