Fasting update dag 10/21

Nu kommer litet update över hur fastan har gått och resultat hittills. Övrigt har jag varit jätte svag och trött och inga "energy boosts" har jag fått iaf-.- För er som har tänkt fasta rekommenderar jag att inte göra typ något alls och inte i alla fall träna. Ja eller om ni orkar så kör på, men då tappar ni muskler och det vill vi ju inte.
 
 
 
Är inte så nöjd med resultaten för vill ju bli smal foooooooort, så snabbt som möjligt!! Men när jag tänker efter är dessa resultat nog helt bra efter 9 dagar. Vikten går stegvis ner med det här men efter fastan blir det nog MASSOR magmuskler och cardio för att få bort celluliterna, fy satan vad jag hatar celluliter. Alldrig har ja haft och nu har jag massor på värsta stället, på magen. ush.
 
I alla fall, här kommer resultat hittills, 1.10.2014:
 
 

(Längd: 161cm) 

 

            20.9.2014         1.10.2014         Förändring

Vikt:       62,4 kg                    57,9 kg                - 4,5 kg

Midja:    73,5cm                   71,5 cm               - 2 cm

Höft:      99,5cm                    97 cm                  - 2,5 cm

Lår:        58,5cm                    57,5 cm               - 1 cm

Arm:      30cm                       29,5 cm               - 0,5 cm

T
2014-10-01 @ 13:18:14
URL: http://www.facerealityy.blogg.se

Det var ju bra resultat tycker jag! Önskar jag kunde klara av å fasta sådär... mina jobb förstör för mig då jag jobbar på både dagis och hemtjänsten, på dagis måste man ju äta med barnen -.- för mig går det skit, har noll motivation just nu :(

Svar: Oj nej:( Min motivation är väl att jag har gjort det förut och att jag kan göra det på nytt (litet snabbare tempo nu dock, heh). Ja och andra motivationen är så klart att våga fara och träffa mina vänner. Om jag jobbade/studerade skulle detta ju vara super svårt, jag skulle ju knappast orka gå till skolan/jobbet eller koncentrera mig på föreläsningarna. Jag är ju som sakt på sjukledigt och har därför bra tillfälle att göra detta. Men kämpa på, du hittar nog motivationen! Och ps. jag tyckte inte dina lår såg ALLS feta ut på bilden du lagg upp på bloggen <3
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0