Deppigt inlägg

Allting känns tungt just nu. Kroppen är helt död och är så satans trött. Är och barnvaktar nu och skall imorgon på bio med min bästa kompis. Hittills har det varit ok att gå omkring i mjukisar men imorgon borde jag nog sätta på jeans. Det vore ju lätt om man hade något par som mera går på mig. ALLA mina jeans är för små. Seriöst för 3 månader sedan fick jag på mig mina favorit dr denim xs jeans hur lätt som helst, nu ingen chans. Kanske jag skippar bion imorgon. Vill inte direkt gå i mjukisar. Allt känns skit just nu, depressionen har faktiskt tagit över idag. Varför kan jag bara inte vara smal igen? Smal och fin. Vill bara mest av allt väga 42kg igen. Ahh ljuva 42kg. Någon dag skall jag nog väga det igen. 
 
 
Var ju till ätstörningskliniken första gången idag. Vi konstaterade att jag nu är normalviktig och att jag inte borde fasta och jag fick en plan för hur jag skall äta. Ingenting nytt alltså. Jag vet ju exakt hur jag borde äta men vågar inte. Så jag tänker fortsätta fasta och försöka äta normalt sedan efter fastan. Kanske.
 
 
 
 
 
T
2014-09-29 @ 22:48:17
URL: http://facerealityy.blogg.se

hej, nu har jag skaffat en blogg..får väl se hur väl den blir använd men förhoppningsvis tills jag klarat mitt mål... (för en gångs skull kan man ju hoppas).. :)

kram

Svar: Yay, jag tittade in redan:)
Karolina

Greippikoksu
2014-09-29 @ 23:11:17

Hej gumman, jag kommer aldrig att kunna förstå hur det är att leva med ätstörning men all kärlek och allt stöd går ut till dig <3 tycker det är himla modigt av dig att skriva av dig så vi andra kan ens försöka inbilla oss hur det är. Hjälper det att gå på kliniken du talade om?
Kramar <3 du klarar det här, en dag. Ge inte upp!

Svar: Tack gumman<3 njaa, visst får jag lite mer inspiration på ätstörningskliniken men vågar inte släppa taget ännu... Borde ju sluta banta men vågar inte. Vill inte träffa människor före kag gått ner tillräckligt och att fasta känns som det snabbaste alternativet. Men visst är ätstörningskliniken bättre än ingenting, och när kag sedan någondag hittar viljan att försöka äta normalt kommer dom säkert att vara till stor hjälp:)
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0