Satansfitthelvete

Början på fastan lyckades inte riktigt som planerat. På jobbet (restaurangen) hetsåt jag igår massor  och drack alkohol... Idag har det inte fortstatt något bätttre. Plus att jag håller på att sluta mina anti-depressiva och har alldeles hemska abstinensbesvär att ja tror jag dör. Nu sitter ja på bussen med en kille jag var kk med på sommaren och började gilla påriktigt (shocker) tills han plötsligt blev tillsammans med sitt ex igen och nu är vi bara kompisar. Ja förutom att jag drömmer om att ha sex med honom hela tiden. Riktigt FML känsla just nu. Kanske allt är bättre imorgon. För då börjar min fasta. PÅRIKTIGT den här gången.
 
 
Greippikoksu
2014-09-29 @ 23:14:58
URL: http://grapeflavoredcocaine.wordpress.com/

Det är helt okej om du lipsuu ett par gånger, men försök att på långt sikt inte dricka till sorgen, om det är därför du dricker alltså? Jag vet inte hur det är med ätstörning men jag vet hur abstinensbesvären är. Håll ut i några dagar, dagar blir till veckor och det tar inte länge. Är det meningen att du slutar eller vill du själv inte äta dem? Och glöm det svinet, fokusera på dig själv nu och ska du se att allt blir bra till slut. Kramar <3

Svar: Jag dricker nog inte till sorgen,tror jag iaf. Dricker nog mera för att festa loss och ha roligt:D men krabbisen nästa dag medför alltid hetsätande... Och ofta dricker jag allt för mycket så borde få koll på det. Men så länge jag nu fastar så skall jag ju inte dricka, blir nog först i november nästa fest:) och medicinen ville jag själv minska på för att jag tror att den kanske påverkar min vikt. Fast knappast gör den det, vill bara hitta på något att skylla på för min vikt uppgång. Men tror att vi byter medicinering tistället mot något som har mer med bulimi och hetsätning att göra. Kmr inte ihåg vad den heter men den borde minska viljan att hetsäta, så hoppas den hjälper:)
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0