Solarium, body wrap och filmkväll

Dag 3/21 är snart slut och fastan har gått bra hittills. Ja eller bra på det viset att jag inte varit ett dugg hungrig, men dåligt på det sättet att jag inte gått ner i vikt alls. Men det är ju bara tredje dagen endå så kroppen är väl inte i ketos ännu. 
 
 
Blir ändå inte helt bara vatten, jag drack en kopp kaffe idag och citronvatten för att försöka få matsmältningen att fungera, vet inte om det hjälper eller bara gör det värre? Hoppas hungern kommer snart, för då vet jag att kroppen är påväg mot ketos, så fungerar min egen kropp iaf:)
 
  
Idag har jag annars yoga för första gången, det är ju riktigt kul! För att man inte får träna under en fasta så är yoga säkert passligt. Så har jag varit på solarium, en sväng hos farsan och nu ligger jag på soffan i en body wrap (cellulitlotion och cellofan) och ser på Fast & Furios 5, en av mina favorit filmer. Vin Disel och Paul Walker är ju så satans heta. 
 
 
Imorgon blir det kostterapeut och lite yoga tror jag. Ha det bra!:)
 
 
Ps. RIP Paul Walker <3 
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0