Svag och trött

Japp nu har hungern kommit, och svagheten. Idag skall jag bara gå till apoteket och köpa ketostix så att jag kan checka om kroppen är i ketos:) Orkar inte ens yoga idag men skall senare och hälsa på min bästa kompis, hon är typ den enda jag vågar se just nu. Annars dricker jag en kopp kaffe just nu och har tagit en halv matsked kallpressad kokosolja, har läst att det är bra för fettförbränningen och ger energi. Heh, så ja blev som sagt inte bara vatten på denhär fastan men kommer hoppeligen endå att se resultat:)
 
Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0