Water fasting

 
Hej alla söta och fina! <3
 
Som jag skrev i första inlägget tänker jag nu gå ner mååååånga kg så prövar på water fasting i 21 dagar. Börjar med att dricka bara protein shakes 3 dagar före fastan så att det inte kommer som en total shock för kroppen. Efter det blir det sedan 21 dagar av baaaara vatten! 
 

Idag är andra dagen in i dieten och igår lyckades jag hålla mej under 1000 kcal, åt bara 970kcal, jeij! Idag och imorgon skall också bli under 1000 kcal, sen börjar det, BOOM! Idag har jag börjat med en protein shake 150kcal, och nu blir det första 30min av Pump it Up ultimate dance workout! Kommer att bli tuffa 3 veckor, men fan jag skall klara det!

På sommaren gick jag upp 20kg (FATTAR NI 20KG?!) alltså från 42kg till 62kg så att MINST 15kg ska bort före jag går ut och träffar kompisar igen. Jep, låter tragiskt, men vågar inte träffa mina kompisar då jag ser ut såhär. Water fasting kommer iaf att få mig på rätt väg mot en mindre jag igen! Kommer att skriva varje dag om känslor, resultat mm. LET’S DO THIS! 

-K

 

 
 
 

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0