anonym69
2015-01-02 @ 20:25:53

hur går det annors för dej? :) själv gick ja via mäkkären igår och tog hem en ful kille.... så bra igen, för att inte tala om alla kalorier -.-

Svar: :DDD okej ja vet int vem du är men hehe skrattar åt att du hitta en kille o ta hem från mäkkären! Men kanske ni blev av med lite kalorier på natten?;) för mej går det helt okej faktiskt, idag blir 9:nde dagen utan hetsätning! Är super lycklig för det, förra gången jag har varit såhär länge utan att hetsäta var på våren! Dåliga tankar dock också för att jag har fattat att jag väger 23kg mer än bad jag gjorde för ett år sedan... Det är svårt att acceptera...
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0