Merry fucking christmas

Känner mig tom. Helt tom. Jag bara äter och äter och gråter och äter. Skulle göra vad som helst att gå tillbaka i tiden ett halvt år. Då var jag smal. Smal och vacker. Nu är det bara en äcklig människa som inte duger till något som jag ser i spegeln. Skulle shoppa ny klänning för imorgon för en fest men började genast gråta då en klänning i storlek M var för liten och ville inte pröva mer kläder. Det endå jag ser fram emot är att träffa en underbar vän imorgon, men samtidigt träffar jag typ alla från skolan på en fest och är livrädd. Jag vill bara bort från Finland. Vill flytta lååångt bort och bara springa iväg.
 
Vill bara vara smal och vacker. Eller egentligen behöver jag inte vara så smal som jag var, ens 10kg bort så skulle jag vara nöjd. 
 
HUR klarade jag av att äta i 6 dagar i veckan 1200 kcal och träna, och nu klarar jag knappt av EN dag?! Har nu hetsätit 4 dagar i sträck och kan inte ens träna för att jag är sjuk. 
 
Seriöst om jag inte har fått denna hetsätningsspiralen i kontroll tills måndagen tar ja det billigaste flyget någonstans långt bort. Skiter i julen och nyåret, jag bryr mig inte mera. Det enda jag önskar som julpresent är att vara fit och snygg, och det kommer inte att hända så kan lika bra skippa julen. Och julmaten skulle jag ju hetsäta såklart så skulle känna mig äcklig då också. 
 
Jag vet att inte livet snurrar runt mig och mitt utseende men det känns så. Jag vill inte leva i denna fula äckliga kropp. Ush fan vad jag hatar den.
 
God jul.
 
anonymmm
2014-12-21 @ 10:12:08

i feel u !!!! varför slutar dehär inte :(:((::((( du skriver precis som jag tänker.

Svar: Jep:(((
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0