Haters gonna hate

Gomorron!
 
Har faktiskt varit en helt okej morgon trots rubriken, har sovit ordentligt och druckit många koppar kaffe och sett på One Tree Hill, awesome serie!
 
Men annars så är allting så confusing. Pendlar mellan viljan att vara smal och att bli frisk, riktigt stereotypiska tankar hos en ätstörd I know. Fast jag försöker kämpa för de friska tankarna låter jag ändå ätstörningen vinna. På tal om det börjar ju dieten imorgon! Tänker lägga upp bilder med jämna mellanrum om resultat!
 
Men för att ändå inspirera tillfrisknande litet, lyssna på denna Taylor Swifts nya låt! Man tycker väl alltid att sångerna är rakt ur ens eget liv, men orden här är faktist RAKT från mitt liv!:D Japp, alldeeeeles för många killar och människor som talar om det bakom min rygg men hej, haters gonna hate right, så vi skiter i dem! ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0