En bra dag trots hetsätning

Hade en superbra morgon igår, mest för att celluliterna såg ut att vara borta när jag vaknade! Men blää false alarm, på kvällen syntes de igen-.-
 
Hade annars en bra dag igår alltså; var hos läkaren och sedan var jag och fixade naglarna. På kvällen träning såklart och sedan till kk:n övernatten. Annars var det bra dag förutom att jag hetsåt litet på kvällen. Men det var bara litet och åt inte så mycket att jag fick ont i magen, så är nöjd över det!
 
Lyckades faktiskt ta några bilder igår på morgonen där jag tycker jag ser ok ut. Synd att celluliterna på magen (och låren ofcourse) syns igen på kvällen-.- 
 


T
2014-11-03 @ 17:55:42
URL: http://facerealityyblogg.se

Men vad snygg å smal 😍

Svar: Tack, ibland lyckas man ta bra bilder^^
Karolina

Linda
2014-11-06 @ 08:57:56
URL: http://www.lindakisse.bloggplatsen.se

I princip alla kvinnor har celluliter det spelar oftast ingen roll om man är smal eller tjock. Vet en kvinna som är överviktig och hon har inga medan en underviktig har det. Jag har celluliter och väger 44 kg. Vet inte om de var bort när jag var som minst?

Svar: Jep... Det ända är att jag aldrig har haft och nu har fått... Undrar bara om det är möjligt att få bort dem:( Men måste väl bara lära mig leva med dem
Karolina

L/A
2014-11-13 @ 20:44:38
URL: http://grapeflavoredcocaine.wordpress.com/

Du ska int byta namn på Knarkaren, du ska byta ut hela killen!! :DD<3 kramis!

Svar: hahah;DDD
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0