Fasting update dag 13

Ojj vaknade just och har sovit 14h?! Måste ju vara fastan som orskar det, annars sover jag nog max. 10h på lediga dagar. Fastan går riktigt bra, har gått ner i vikt och ser slankare ut tycker jag:) Trots att jag tror att jag skulle klara av hela 21 dagar kommer jag kanske att sluta fastan litet tidigare, beroende på hur jag känner mig. Ifall jag känner av sk. "true hunger" kommer jag att sluta fastan. Orsaken till detta är att trots vikten går ner finns den fula appelsinhuden kvar på magen, vilken jag ju visste att inte skulle försvinna med att fasta. Desto snabbare jag börjar träna igen, desto snabbare minskar (hoppeligen försvinner totalt!!!) celluliterna! Måste fundera ännu på dieten och träningsschemat efter fastan, och kommer att lägga upp dem när jag fått dem klara. Kommer nog att bli en extremt strikt diet kan jag säga. MEN efter att jag nått mitt mål (50kg) kommer jag att försöka äta normalt igen. 
 
 
 
Här kommer i alla fall updatering av resultat:)
 
 

            20.9.2014          1.10.2014    4.10.2014       Förändring

 

Vikt:       62,4 kg                    57,9 kg             56,7 kg           - 5,7 kg

Midja:    73,5cm                   71,5 cm            70 cm             - 3,5 cm

Höft:      99,5cm                    97 cm               96,5 cm           - 3 cm

Lår:        58,5cm                    57,5 cm            56,5 cm             - 2 cm

Arm:      30cm                       29,5 cm            29 cm                 - 1 cm

 

 
 
 
 
 
 

 

 

Linda
2014-10-10 @ 11:28:44
URL: http://www.lindakisse.bloggplatsen.se

Grattis! önskar också att jag kunde trimma kroppen lite. Speciellt lår, har du några förslag hur jag kan göra...

Linda
2014-10-10 @ 11:28:45
URL: http://www.lindakisse.bloggplatsen.se

Grattis! önskar också att jag kunde trimma kroppen lite. Speciellt lår, har du några förslag hur jag kan göra...

Svar: Då jag tränade på hösten var jag mycket och joggade och fick bort 10cm från låren med det! Det tog ju dock flera månader men det är värt det:) Så joggning med låg kaloridiet! Försöker själv också börja med samma diet&träning så man blir fit igen:) Lycka till!
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0