Hej hatar livet igen.

Har inte skrivit på en tid, är så förvirrad och trött så har inte orkat... Efter fastan gick jag tillbaka till min gamla diet, men dock med mindre kalorier, ca. 800-900 per dag, förutom idag då jag har hetsätit heeeela dagen, JESS! -.- Men har somtur börjat träna igen. Kändes riktigt okej tills jag märkte att jag gått upp tillbaka 2kg så vägde idag 59,5kg... Nog gick jag ner totalt ca 3kg med fastan så alldeles onödig var den ju inte men klart jag är besviken...
 
 
Tyckte det var så lätt att gå ner i vikt förut och nu är det helt omöjligt. Efter anorexin håller kroppen i alla kg och vill inte släppa taget. Satansfitthelvete. Och det är fredag kväll och skulle vilja hälla i mej mängder av alkohol och dra hem någon från krogen. Men kan ju inte gå till krogen för att jag inte har några jeans att sätta på mej (inga rymms ju mer på mej...).
 
 
Tänker nu fortsätta med träning 6 dagar i veckan och typ protein shake diet, och hålla mej till högst 20g kolhydrater så kroppen skulle vara i ketos och bränna fett snabbt! 
 
 
Ja och annars har jag ju faktiskt sett några kompisar som jag inte sett på länge. En av dem har ju såklart börjat använda droger så han är ju knappast det bästa sällskapet för mig just nu men skiter i det. Får i alla fall närhet av någon... Droger får väl en att gå ner i vikt? Kanske jag testar en sådan diet istället. Hah, skrattar åt mig själv just nu. Jep extremt smart tänkt alltså. Det är ju precis vad som fattas just nu från mitt liv; drogmissbruk. Nej fan får nog skärpa mej nu. Diet och träning är vad som gäller för mig.
 
 
 
 
T
2014-10-12 @ 19:11:45
URL: http://www.facerealityy.blogg.se

jag hade också lättare att gå ned i vikt förut, nu kan jag äta jätte lite och träna mkt men går ändå inte ner. Det går så segt.. :(

Linda
2014-10-13 @ 07:58:39
URL: http://www.lindakisse.bloggplatsen.se

Förstår dej, allt kan funka skitbra man går ner i vikt men slarvar och äter något som man inte borde och så är man tillbaks på samma vikt igen. Jag hatar min kropp! läste på dina mått att du lyckats gått ner en del i vikt och omkrets vad har du för metod???

Svar: Jap! Förre året gick jag från 55kg till 42kg med att äta typ 1200kcal om dagen och träna 6 dagar i veckan, och det skall jag försöka nu också! Det jag gick ner under fastan (fastade alltså 2 veckor), har allting kommit tillbaka-.- Men skall snart lägga upp hur jag tänker äta & träna från och med nu. Rekommenderar detta dock såklart inte till andra men gör det ändå själv :D
Karolina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0