Dag 6/21 av fastan, sååå svag

Dag 6 av fastan idag och faan jag är svag. Orkar knappt upp ur sängen. Har läst att man borde få någon energiboost vid 6-7 dagen så väntar på den. Dricker ännu varje dag en kopp kaffe, tar en halv matsked kokosolja och dricker ett glas citronvatten. Kanske det är därför jag ännu känner mig svag? Att man borde kanske lämna bort precis all näring för att få hungern och svagheten bort? 
 
Har annars jätte svårt just nu. Gick på våren på terapi redan för anorexin och har i och med det fått "friska" tankar i huvudet, vilket såklart är bra. Men det var nog dem (och 1 år av svältning) som fick bulimin att börja... Just nu tänker jag hela tiden att jag MÅSTE gå ner till 50kg före jag får börja äta igen, å andra sidan säger friska jag att jag bara borde äta. Det var mycket lättare att lyssna på friska rösten då jag var smal än när jag är, ja tjock känner jag ju mej just nu fast jag knappast är tjock... Men 20kg tyngre är jag ju nog.FML satans ätstörning. 
 
Men om jag slutar fastan nu, kommer det att ta miljoner år tills jag är nere i 50kg igen, och före det vågar jag inte gå och träffa vänner, som jag saknar såååååå mycket. Har ändå tänkt ge efter litet åt friska tankarna och undersöka om det finns någon smoothie elr dylikt som jag kunde dricka och ändå hålla kroppen i ketos och gå ner i vikt. 
 
Är nu hos morsan och blir nog bara att ligga i soffan och se på film idag, kroppen är allt för svag för att göra något annat.
 
Vet inte ens om någon läser min blogg men om någon gör det så ha en bra dag, puss & kram! <3
 
 
 
 
T
2014-09-27 @ 17:53:46

Hej, jag hittade precis till din blogg. Kul att läsa hur det går för dig, själv väger jag också runt 60 just nu och ska också ner till 50. Det är inte första gången jag försöker om man säger så men nu ska jag tamefan lyckas!! ;) funderar på om man ska skaffa blogg själv.. Har haft förut.. Hoppas din dag varit bra, kram

Svar: Hej T, vad kul att du läser min blogg! Tycker du definitivt skall skaffa egen blogg så jag kan läsa din!:)
Karolina

T
2014-09-28 @ 14:57:22

ja jag ska nog kanske göra det... säger till när det är fixat :) då kan man ju kanske peppa varandra lite :)

Svar: Exakt!:)
Karolina

T
2014-09-28 @ 14:57:23

ja jag ska nog kanske göra det... säger till när det är fixat :) då kan man ju kanske peppa varandra lite :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0