Första dagen av water fasting!

Tjohej,

 

Sitter på morgonbussen från storstan mot skärgården, skall jobba ikvall, men det viktigaste är att igad är FÖRSTA DAGEN AV FASTAN! So far so good, haha har ju bara varit vaken en timme ^^ Kommer nog att vara svårt att hålla fastan för att jag jobbar på en restaurang med myyycket god mat och såklart alkohol, min största fiende (och bästa vän). Men fan jag skall klara det!

 

 

Här kommer dagens mått & bild, 20.9.2014:

(Längd: 161cm)

Vikt: 62,4 kg
Midja: 73,5cm
Höft: 99,5cm
Lår: 58,5cm
Arm: 30cm

 

 

Hah, det roligaste (läs:fittigaste) är då jag tittar på mått före jag började träna för 3 år sedan var jag mindre än dessa mått, sedan dess gått ner 20kg och nu upp igen 20kg och blivit ännu större. Så dessa 3 år av tränande och anorexin och bulimin har varit helt i onödan. Det ända som tröstar litet är väl att jag kanske nu har mera muskler... Har sååå fina före och efter bilder redan (kan lägga upp senare) mellan 2012 då jag började träna och våren 2014 då jag var som smalast, men nej så ser jag inte ut idag mera... Oh well, efter denna vatten fasta kommer jag hoppeligen vara mindre igen!

 

 

Här får ni mina fina före bilder, idag alltså 20.9.2014:

 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0