Diet & sugkopps behandling

Japp så lyckades med 4 första dagarna av ABC dieten men blev övertalad av arbetskolleger att fara till krogen och efter det började hetsätningen såklart... Idag är fjärde dagen utan hetsätning, men det är lördag och är rädd att bli övertalad att fara till krogen igen... Är ändå nöjd att ja lyckades komma hem rakt efter jobbet igår, inte en skvett alkohol!
 
 
Köpte en deal via Groupon där man får 3 sugkopps behandlingar för 80€ och var första gången igår och testade. Först låg jag 30min i en infraröd "sovsäck" och efter det 30min sugkopps behandling på magen, bakre låren och rumpan. På magen gjorde det litet ont först men efter en stund var det inte så farligt. Är egentligen ganska skeptisk över om det kommer att fungera men det var så billigt att ja måste testa. Tror nog att det kan hjälpa att minska celluliter om man tränar mycket och har rätt kost, och det strävar jag till nu men får se hur det går. Har då kvar ännu två behandlingar och tänkte försöka hitta någon annan liknande deal via Groupon efter det.
 
 
Aijo förra vkslutet gjorde jag ett ytterst bra beslut i fyllan och låg med en arbetskollega som har flickvän. Är riktigt stolt över mig själv igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stairwaytolife.blogg.se

Bloggar om min ätstörning (anorexi,bulimi), ortorexi, depression, alkoholmissbruk, festande, män, familj, kompisar, studier, jobb...

RSS 2.0